Szczera opinia klienta pomoże Ci pracować lepiej, ale jej uzyskanie nie zawsze jest łatwe. Poniżej podpowiadamy, jak skłonić klienta do wystawienia referencji.
”Klient chętniej wystawi Ci dobrą opinie, jeśli będzie przekonany, że zrobisz to samo dla niego”
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z serwisu duluxprofessional.pl i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies przez Akzo Nobel Decorative Paints sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów. Mają Państwo prawo określenia warunków przechowywania i uzyskania dostępu do plików cookie poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, jak również celach w których używamy plików cookie znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności oraz informacji o plikach cookies.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z Twojej wizyty w naszym sklepie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji witryny.
Pliki cookie, które są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Zapewniają anonimowe działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny.
Pliki cookie, które pomagają udostępniać zawartość witryny na platformach mediów społecznościowych, zbierać informacje zwrotne i wykonywać inne funkcje w powiązaniu z witrynami i usługami zewnętrznymi.
Pliki cookie, które pomagają zrozumieć interakcje użytkownika ze stroną internetową. Dostarczają anonimowe informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Pliki cookie, które wspomagają prowadzenie kampanii reklamowych poprzez śledzenie użytkownika i odwiedzanych przez niego stron w celu dostosowania dostarczanych treści reklamowych.