Jak znajdować nowych klientów

Znajduj więcej nowych klientów, dzieląc się z nimi swoją pasją.

Podróże pochłaniają czas i pieniądze, więc skup się na klientach lokalnych

To nieważne, że masz zajęty kalendarz na najbliższe tygodnie. Pomyśl o kolejnych miesiącach i promuj swoje usługi, dzieląc się praktyczną wiedzą i doświadczeniem.

Myśl lokalnie

Podróże zabierają czas i pieniądze, dlatego najlepiej skup się na najbliższej okolicy. Zaprezentuj swoją ofertę lokalnym firmom budowlanym i reklamuj swoje usługi we wspólnych przestrzeniach lokalnej społeczności, takich jak szkoły, obiekty sportowe, bary czy gabinety lekarskie, starając się stworzyć sieć marketingu szeptanego. Używaj referencji, by zaimponować potencjalnym klientom.

Znajdź niszę

Ufaj w jakość swoich usług i zidentyfikuj potencjalnych klientów. Jeżeli są to rodziny o średnim dochodzie, które być może będą chciały przeprowadzać remonty regularnie, możesz zaproponować im wliczenie ewentualnych poprawek w cenę zlecenia. Możesz też reklamować się jako firma przyjazna środowisku, która używa wyłącznie farb opartych na wodzie.

Wyróżnij się

Reklama bezpośrednia pocztą tradycyjną może być skuteczna, ale spróbuj odrobinę zerwać z tradycyjnym wizerunkiem firmy oferującej usługi malarskie. Odważnie używaj kolorów i wydaj trochę pieniędzy na profesjonalnego grafika, który zaprojektuje atrakcyjne ulotki. Mogą one być roznoszone przez listonosza, co robi dobre wrażenie i przynosi lepsze efekty niż samodzielne chodzenie od drzwi do drzwi.

Działaj mobilnie

Tradycyjna reklama w branży malarskiej jest skuteczna, ale ma swoje ograniczenia. Obecność online jest ważna i wcale nie musi oznaczać wielu godzin spędzonych przed komputerem. Strona firmy na Facebooku ułatwia dotarcie do potencjalnych klientów, a Instagram jest doskonałą platformą do pokazywania zdjęć najlepszych realizacji.